Hvem er Søren Lindhardt?
Søren Lindhardt brænder for at arbejde med mennesker. At komme ind i dit hoved og prøve at forandre din verden en lille smule i forhold til, hvordan du kommunikerer med andre mennesker, så du bliver en bedre udgave af dig selv.
Søren mener, vi er tilbøjelige til at forsøge at fikse kundens problemer ved at fortælle om det, vi er gode til. Fremfor at lytte og prøve at forstå, hvad det er for et menneske, der står foran én. For Søren handler det om at give andre “lov” vil at gå på opdagelse i det, du ved noget om. Og på den måde hjælpe dem med at kommunikere på kundens banehalvdel. Eller sagt på en anden måde:
Det handler ikke om at være interessant
Det handler om at være interesseret!
Glem aldrig at gøre det nemt for dine kunder
Sidder du lige nu og tænker, hvordan lærer jeg mere om kundepsykologi og salg, så start med at klikke dig ind på oversigten over kurser og uddannelser, som lærer dig alt om kundepsykologi og salg.
Mennesker og psykologi
Lige så længe han kan huske, har Søren Lindhardt interesseret sig for mennesker og psykologi, og interessen blev skærpet, da han som 14-årig var på et aftenskolekursus i psykologi.
I 1986, da han var leder i en virksomhed i it-branchen, fik Søren Lindhardt for alvor brug for sine menneskekundskaber. It-branchen var, ikke mindst i de år, præget af stor medarbejderrotation, blandt andet fordi man ofte kunne få mere i lønningsposen hos konkurrenterne. Til sin store frustration havde Søren derfor svært ved at holde på medarbejderne. Han indså hurtigt, at han ikke kunne konkurrere på lønnen. Derimod kunne hans virksomhed være det sted, hvor medarbejderne lærte mest, og hvor de opnår den største personlige udvikling. En god investering hvis man spørger Søren, og siden har processer samt træning og udvikling af medarbejderne været grundstenen i alle virksomheder, han har været ejer og/eller leder af.
På sine kurser og uddannelser er det Søren Lindhards mission at lære sine kursister alt det, han har lært, så de bliver endnu bedre til deres job. Og han får løbende eksempler på, at det er lykkedes. Som fx ejeren af en virksomhed inden for kaffebranchen, der er gået fra tidligere at lukke 2 ud af 10 kunder, til nu at lukke 5 ud af 10 kunder. Det betyder, ifølge ejeren, at han har fået mere ro og overskud i hverdagen, da han ikke skal arbejde så meget for at nå det, han skal nå.
Søren Lindhardt har startet syv virksomheder i sin karriere med medejende direktører. Han har solgt 6 af sine virksomheder efter typisk 10 år i markedet og to af virksomhederne med en markedsposition i top 3. Læs mere om Sørens karriere på LinkedIn.
Ønsker du at høre mere om uddannelserne, så hold dig endelig ikke tilbage med at ringe på 44 355 355 eller sende en mail via kontaktformularen her på hjemmesiden. Du vil helt sikkert opleve en stor personlig gevinst ved at møde Søren.
3 uddannelser til at øge dine salgs-kompetencer
så kunderne spørger om de må handle med dig:
Kontakt os
Du er altid velkommen til at kontakte os på telefon 44 355 355, eller via formularen herunder.